powrót do strony głównej / back to main page

Casual with MangoKids


  • 4




Ostatnie dni lata łapaliśmy jak szaleni. Każde popołudnie spędzaliśmy za miastem piknikując, spacerując, czy zwyczajnie wylegując się na trawie. Ja z aparatem pod ręką starałam się uchwycić ta sielankę by jeszcze w milej pogodowej aurze pokazać wam to co w szafie dzieci na jesien...

Pierwszy raz zdecydowałam się zamówienie w Mango KIDS. Musiałam zaopatrzyć dzieciaki w parę przedszkolnych basików a elementy nowej kolekcji zdecydowanie bardziej przypadły mi do gustu niż te w innych sieciówkach. Nigdy nie było mi po drodze do ich sklepu stacjonarnego i wole najpierw zbadać markę na żywo, lecz mino wszystko zamówiłam parę sukienek , bluzek, bluzeczek i koszule i bluzki dla Olka. Oprócz zachęcającego wyglądu u składu zachęciła również cena bo prosta sukienka to 70 zł a nie 119 jak w Zarze. Okazało się ze na kilkanaście rzeczy które zamówiłam oddałam tylko jedna sukienkę i bluzkę które nie do końca pasowały Vivkce a reszta....a reszta jest genialna. Sukienkę ze zdjęć polecam Wam wyjątkowo, mamy ją w dwóch kolorach - obie z karbowanej bawełny na bawełnianej podszewce. Bluzeczki równie fajne a zestaw ze zdjęć Ola też dobry jakościowo. Gruby mięsisty sztruks to niezbędnik jesieni. Fajnie wygląda w spodniach sukienkach i koszulach, jest ciepły







































Vivi : dress - Mango, Shoes - Maa, socks - collegien
Oli : Shirt, blouse - Mango, Trousers - zara, Shoes - Monnalisa

4 komentarze:

  1. Powiem szczerze, ze też tam zamawiam! Może nie płacę jak w zarze ...Ale zawsze boję się - rozwód wisi w powietrzu, gdy mój mąż widzi ile wydałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia - Jak Ci dzieciaki urosły. Vivi to już pannica.Fajne stylizacje . I te buciory bomba.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też kupuję w mango wg mnie to jest dobry odpowiednik firm w wyższej półki... no i jakoś te kolekcje mango ostatnio wypuszcza lepsze niż z zary

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo kupuję córce w mango-od wełnianego płaszczyka do cieniutkich bluzek na upały, najwięcej oczywiście sukienek.
    Też ta różowa wpadła mi w oko i kraciasta z kieszeniami
    http://shop.mango.com/PL/p0/dzieci/odziez/sukienki/kraciasta-sukienka-z-kieszeniami/?id=73053584_31&n=1&s=prendas_kidsA.vestidos
    Czy Pani może ją kupiła? Jeśli tak, to jakie wrażenia?

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-