powrót do strony głównej / back to main page

Simple, Modern, Creative - Simple CP


  • 11


Na co dzień, kiedy jestem z dziećmi na placu zabaw, lepie babki z piasku czy biegam po drabinkach to zazwyczaj noszę dżiny i baletki. Latem zwiewne sukienki. Jednak równie często jak na plac zabaw wychodzimy do kawiarni, na spacer, wystawę, czy na obiad do restauracji ( no chyba że wpadamy do szkolnej stołówki pod domem :) tak czy inaczej poza aktywnościami dzieci spędzamy czas we czwórkę ( z babcią ) na neutralnym gruncie i wtedy wskakuje w zestawy bardziej kobiece. 
Uwielbiam wysokie szpilki. Będąc przewodnikiem oprowadzałam wycieczki np. po Efezie ( antyczne miasto w Turcji ) w sandałach na szpilce dziesięcio cm. (!!!)  i przez to byłam jedną z atrakcji turystycznych, ale tak miałam i było mi najwygodniej. W szpilkach mogę biegać cały dzień. Teraz częściej do sukienek wybieram płaskie buty, ale parę dyżurnych piętnastek mam i kiedy tylko mam okazję wybieram wysokie buty. 

Co do ubrań wybieram dobrze skrojony minimalizm. Lubie proste formy w odpowiednich dla mnie krojach. Oszczędność w dodatkach, wzorach i kolorach. Nie rozróżniam ubrań na takie "od wyjścia" i "na co dzień" ew. do piachu lub "na co dzień" . Ta samą sukienkę zakładam na wystawną imprezę i do baletek na lody z dzieciakami. Przez to jestem wybredna. Ubrania muszą świetnie skrojone i odszyte. Zawsze wychodzę założenia że im mniej tym lepiej. Choć nie zawsze tak było. Jak każdy przechodziłam różne etapy  modowej metamorfozy. Od niebieskich czy różowych włosów i glanów do mega miniówek i wielkich dekoltów. Teraz jestem stateczną matką ( :P ) i mi nie wypada.  Odnalazłam swój styl w który idealnie wpisuje się polska marka Simple Creative Products.

Simple Creative Products to ekskluzywna marka modowa obecna na rynku od 1993  r. Obecnie sieć SIMPLE-CP liczy kilkadziesiąt salonów w całej Polsce. Kolekcje Simple CP w unikalny sposób łączą prostotę i elegancję oraz wyznaczają odważne kierunki w modzie. Zespół Projektowy tworzy z myślą o kobietach, które śledzą najnowsze trendy i kreatywnie je wykorzystują dopasowując do własnego stylu życia oraz osobowości. Simple CP to przede wszystkim ciekawy design, wysoka jakość, perfekcyjne wykonanie oraz funkcjonalność. Styl marki określa się jako minimalistyczny, nowoczesny i kreatywny.

Ubrania czesto kupuje w przecenie, ale bywa że skuszę się na parę elementów z nowej kolekcji jak dzisiejszy zestaw. Jeszcze jedną sukienkę z letniej kolekcji pokaże Wam, ale już w Paryżu :) 













Poniżej niektóre elementy Simpe z mojej szafy .





Płaszcz jeszcze do kupienia i to w przecenie - TUTAJ


Miętowa sukienka z dawnej kolekcji. 


Sukienka w paski z kolekcji zeszłorocznej, w tym sezonie prawie identyczna - TUTAJ 



jesień zima 2014/15

 

Baaardzo stara kolekcja :P








Na koniec mój najnowszy zestaw z tegorocznej kolekcji: 

Płaszcz / Coat - Simple - now on midseason sale !

Spodnie / Trousers - Simple

Blouse - Simple 

Torebka / Handbag - Gino Rossi

Shoes - Steve Madden



Zdjęcia Babcia Ala <3


11 komentarzy:

  1. no elegancko! zazdroszczę zwłaszcza dobrego samopoczucia w szpilkach. mnie po godzinie bolą nogi i kręgosłup.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam baaaardzo nieeleganckie pytanie: jaki nosisz rozmiar????? wyglądasz obłednie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam nieeleganckie 38 góra 40 dół :)

      Usuń
    2. Klamiesz! Kobieta ze zdjec nosi 34;)
      a 40 to ewentualnie rozmiar buta;)

      Usuń
    3. Rzmiar buta nawet 41. :) Nie nalezę do drobnych. Nie mam pojęcia ile waże ale pewnie ok 70 kg przy 176. Jestem jednak dość proporcjonalnie zbudowana.. pomijając tyłek :P mam szczupłe dłonie i nogi do pewnego momentu...spory biust i całkiem niezłą talie.
      Wiem jednak jak się ubrać by "schowac" minusy a wyeksponować plusy :)
      Dużo daja szpilki, które wysmuklają sylwetkę a bluzka z powiększonymi ramionami równoważy dół :)
      Nigdy nie jestem na diecie i nie chce wyglądać inaczej, szczuplej. nosze 38/40 z dumą :)
      YEAH


      Usuń
  3. Wyglądasz bosko!☺
    Ja natomiast jestem ciekAwa ile masz wzrostu. Ja przy moim 177 w takich szpilkach czuje się jak kosmita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ja mam 176..175 i nie czuje się jak kosmita :) Fajnie być wysokim :)
      Wysoki but wysmukla sylwetkę :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne stylizacje:-) Świetne kolory, fasony i propozycja dopasowania:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, niebieski komplet! A za szpilki Cie podziwiam. Zakładam raz na 100 lat a i tak mam wrażenie, że przewrócę się po 5 minutach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie dobrana garderoba do sylwetki.Ale nie dziwi mnie to . Ostatecznie jesteście Blogiem Roku więc kto jak nie Ty masz pokazać jak się dobrze ubrać .Dzieci czy TY co za różnica, zawsze będzie dobrze. Jak starczy Ci czasu pokazuj częściej mamom jakieś fajne stylizacje.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz przepięknie, bardzo kobieco.

    A pokazałabyś coś więcej z tych butów "do latania"? Chciałabym mieć coś ładnego i (w miarę) płaskiego, a nie mam na siebie zupełnie pomysłu w tej kwestii. Chętnie bym się zainspirowała :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-