powrót do strony głównej / back to main page

Birthday Dress


  • 10

Nadeszła wiosna a wraz z nią czas różnych uroczystości plenerowych. Dla nas wiosna to urodziny dzieci. To dla mnie chyba najważniejszy dzień w roku, długo go wyczekuje i przygotowuje się do niego. Wyjątkowość tego święta staram się zaznaczyć w każdym elemencie czy to  dekoracjach, miejscu czy stroju.  
Wyjątkowa sukienka od Simonetty to był strzał w dziesiątkę. Idealnie wpasowała się w miejsce naszego przyjęcia.  Piękne akwarelowe kwiaty na jedwabiu i krój sprawił że Vivi wyglądała elegancko, ale bardzo dziewczęco i uroczo. Sukienka świetnie sprawdziła się w biegach, zabawach i urodzinowych szaleństwach, okazała się bardzo wygodna i praktyczna. Nie mogło zabraknąć wianka ( uznaje tylko te z naturalnych kwitów - koszt ok 50 zł można zasuszyć i jeszcze długo posłuży ) i złotych butów od Manueli De Juan. 
Wszystko to sprawiło że Vivi czuła się naprawdę wyjątkowo a ja nie mogłam się na nią napatrzeć. 























Sukienka/ Dress - Simonetta at Childrensalon - HERE

Buty / Shoes - Manuela De Juan at Childrensalon - Here 

Wianek / Coronet - Hand Made with fresh flowers.









10 komentarzy:

  1. Matko z corka jak pieknie..... jakby czas sie cofnal . jestes mistrzynia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna Vivi.. Moja tez ma 3 latka ale chyba jest dużo mniejsza. Tak z ciekawości ile Vivi ma wzrostu??

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, az brak słów żeby opisać. Ta radość w oczach Vivi i ta piękna sceneria- no po prostu bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Vivi wygląda zjawiskowo tak dziewczeco aż chcialabym mieć córkę.Cudne zdjęcia a sukienkę chętnie sama bym załozyła.Czekam na wpis o Olim bo na insta widziałam go w lnianej marynarce i bardzo mi sie spodobała.Mam nadzieję ze zdradzisz gdzie i jak zorganizowałaś urodzinowe party

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpiekniejsza suknia jaka widzialam tzn jesli chodzi o zdjecie na stronie nie wiem czy bym sie skusila. Ale na VIVI wyglada bajecznie musiala sie czuc wyjatkowo. Ja bym sie tak czula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia magiczne, cudne, urocze. Nie wiem jak Ty to robisz. Zazdroszczę !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna stylizacja i piękne zdjęcia, przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne dziewcze

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się napatrzeć na zdjęcia :) Wianek nieziemski,sama plotę, z czego się tylko da, a mała uwielbia nosić!

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-