powrót do strony głównej / back to main page

Sweet Pierrot


  • 20



Tę sukienkę planowałam pokazać Wam już na Święta. Po tym jak pokazałam Wam inspiracje drogich sukienek Świątecznych od projektantów( TUTAJ ) .

 Sama wzięłam sie do roboty i na Święta Vivkce zaprojektowałam a babcia uszyła właśnie taką.

Prosty krój z karczkiem i marszczonym rękawkiem. 
Sukienka prosta, luźna, niezobowiązująca. Surówka jedwabna nadaje fajna strukturę, dzięki której bez kołnierza może być noszona na co dzień, np. do ciężkich traperów i ramoneski. Na specjalną okazję z kołnierzykiem i eleganckimi butami.
 Kołnierz uszyty z 3 warstw tiulu, czarny i biały o różnych szerokościach i wszyty w atłasową tasiemkę .
Prosto, tanio  z klasa. 
Wystarczy pomysł - nie pieniądze :)

PS: Przygotowuje dla Was wpis gdzie pokaże jak uszyć sukienkę dla dziecka ze "starej" bluzki mamy :) To że dostajemy Dolce&Gabbana i inne Diory nie znaczy że zniknie moja kreatywność :) 
























Ogłoszenie społeczne !!!

Jak wiecie startujemy w konkursie na Bloga Roku - TUTAJ 

Dzisiaj dostałam następującego maila :

"witam, fajny blog... wysoko w konkursie..
mam jeszcze coś co pozwoli podbić nieco wynik ...
 zajmuje się wysyłaniem smsów premium,,, mam do dyspozycji około 150 numerów z których mogę powysyłać wsparcie na Wasz blog..
cena jest też nieco niższa niż nominalna mianowicie 1.10 pln za sztukę.
W razie zainteresowania ofertą zapraszam ... kontakt na mail.
Pozdrawiam"



Powoli dochodzi do mnie dlaczego w zeszłym roku z pierwszej 10 w ostatnich godzinach spadliśmy na 12ste miejsce. SZOK mój i załamanie po przeczytaniu był tak wieki że w pierwszej chwili miałam pisać maila z prośbą o wycofanie mnie z konkursu. Bo nieważne o ile głosów bym Was nie poprosiła to i tak ktoś sobie może strzelić  150 za kilkadziesiąt złotych i nas przebić....

Ale potem pomyślałam, kurcze (KURWA) jest to podsumowanie mojej całorocznej pracy. Normalnej 8 godzinnej każdego dnia roku. ( + 2 godziny po 22:00 jak już dzieci zasną,pracuje też w weekendy. ) Prowadzenie bloga, fanpaga, negocjacje z firmami, wybieranie produktów, sesje, obróbka zdjęć, jakiś tekst . . . i wszystko to uwielbiam i uważam że mam najwspanialszą prace na świecie... 

Więc chęć wziecia udziału w konkursie to chęć buycia docenionym przez grono fachowców. 
Nie chce wierzyć że nie można dostać sie do finału uczciwie.

W moim świecie wygrywa się pasją i pracą, pomóżcie nie stracić mi tej wiary !!!

Więc wyślijcie na nas tego uczciwego SMSA :P

 

Udowodnijmy że można . . . 


20 komentarzy:

  1. Czekałam na ten post już dawno. Pamiętam, jak zostałaś zaatakowana przez kilka osób, że pokazujesz drogie rzeczy i że nikogo na nie stać, a Ty przedstawiłaś jedynie inspiracje. Ta sukienka nie odbiega od tych, które są szyte przez największych projektantów. Powinnaś więcej takich pomysłów prezentować, bo robisz to po mistrzowsku.
    Co do konkursu na bloga roku to Tobie kibicuję i oczywiście sms od siebie i od męża wysłałam, bo mój mąż też Ciebie nieraz czyta, więc wydaje mi się to uczciwe.
    A ta propozycja zwiększenia głosów to przestępstwo. Powinnaś zgłosić to do organizatorów konkursu, niech coś z tym zrobią.....
    Pozdrawiam Ciebie serdecznie i Twoje śliczne dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna stylizacja. u nas też dużo szycia dla malej... babcia ma pełne ręce roboty :D aż żałuję, że nie potrafię zmobilizować się aby blog prowadzić :)

    co do tej drugiej sprawy- szkoda nerwów. dobrze uświadomić innym ,że takie rzeczy mają miejsce ale z zakłamaniem i oszustwem nie wygrał jeszcze nikt. dookoła jest pełno cwaniaków .
    Ty rób swoje bo masz super blog i piękne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpadłam!!!! Cudowny look...Jak ja lubię takie francuskie klimaty.. Buty mamy albo takie same, albo podobne, choć jeszcze za duże trochę. I bez wazeliny, bo w końcu jesteś moją rywalką;P ale WSZYSTKO co pokazujesz jest piękne. I nie wstydzę się przyznać, że jesteś inspiracją i dla mnie. Ale to chyba nie grzech, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oszustów wszędzie pełno. Nie mam jeszcze dzieci ale bardzo lubię oglądać Pani piękne zdjęcia. Vivi jest śliczna. Esemesa oczywiście wysłałam od siebie i mamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestes genialna ;) no i z krwi i kosci :) masz mojego smsa, to jest najlepszy blog modowy w PL :) Diory wam sie naleza i wlasnie do Was pasuja! trzymaj tak dalej! ty juz jestes ponad poziomem bloga roku :) chyba w ogole jestes mocno ponad poziomem, dla mnie jestes artystka nie blogerka :) no i masz psychofanke :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna ta kiecka :) my czesto tez szyjemy bo babcia krawcowa :)

    Vivi cudowna <3

    Ja wyslalam uczciwego smsa. Wierzecw Ciebie i Twoja moc!
    Zenujace jest wysylanie takim emaili. Na bank ktos skorzysta, nie ma bata. Ale My(WY) wejdziecie do finalu uczciwie! kropka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie!!! Vivi wygląda tu jak dziewczynki z bajki Madeline. Kołnierzyk na pewno podkradnę!!!!!! jest mistrzowski!!!! smsy wysłane:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka genialna w swojej prostocie! Idealnie w moim stylu, w wersji bardziej grunge oczywiście ;)
    Z smsami to mnie załamałaś, ale widzę też kto okupuje pierwsze miejsca i uważam, że to nie do końca uczciwa rywalizacja, wszystko wrzucone do jednego kotła. Do pierwszej 10tki wejdziecie napewno, to ze spokojem. Nie wiem co dalej bo jedna osoba może być bardzo subiektywna, co jeśli nie lubi dzieci np?? Pokręcone to, podziwiam, że nie tracisz nerwów. Albo już starciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Och my pierrot;) z piosenka dla dzieci mi sie skojarzylo;) przepiękna sukienka ale myśle, ze najwspanialszy hest kołnierz:)
    Choc na fb berecik mnie zachwycił i wiesz z czym sie skojarzył? Z partyzantka:)
    Co do BR .... Cenie blogi ktore są ponad konkursami, choc całkowicie rozumiem ludzka chęć bycia docenionym:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka przepiękna, a kołnierzyk rewelacja 😊
    Od dawna jesteś inspiracją dla mnie!
    Co do BR to wierzę w wasze zwycięstwo, jestescie wysoko ponad poziomem 😊
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój głos już poleciał pierwszego dnia ... WYGRACIE JESTEM PEWNA!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwa SMS-y od nas poszły :) Mój R. też dostał tę żenującą wiadomość :( Odmówił, oczywiście. Ściskam mocno i trzymam kciuki, na pewno nie spadniecie! Liczę na to, że uda nam się wreszcie spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To co robisz jest cudowne. Choć nie mam fijoła na punkcie ubrań, to z chęcią do was zaglądam i cieszę oko pięknymi zdjęciami pełnymi światła i stylu. Uwielbiam wasze wnętrza i ten szyk. Ode mnie też głos leci;-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest boska!!!!!! Musze uszyc cos podobnego Tosi. Wiecej! Wiecej takich inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  15. Załamałaś mnie, ja od wczoraj spadam z pierwszej dziesiątki w "ja i moje życie", już jestem w trzeciej, a przede mną, nie będę już złośliwie wypowiadać się o jakości, ale blogi z jedną czwartą moich fejsbukowych fanów, jedną dziesiątą moich wyświetleń, praktycznie bez komentarzy...a ja się zastanawiam, co się dzieje:( Też nie chcę tracić nadziei, że można wygrać pasją, ale kurczę, weź tu człowieku działaj uczciwie, to podcina skrzydła.

    OdpowiedzUsuń
  16. czemu ostatnio tak mało Olusia na blogu?? prosimy o jakieś fajne stylizację z Nim w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. witam mam pytanie moze nie na miejscu czy mozesz polecic program do obrobki zdjec twoje zdjecia sa wspaniale,tez robie zdjecia swoim dzieciom i chcialabym je jeszcze upiekszyc tak jak ty,wiem powiesz ze w necie jest sporo roznych programow,ale wyprobowalam pare i trafilam na takie co same przycinaja zdjecia i dajac je to wywolania dostaje miniaturki zdjec,nie ostre. z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Smsy od zalogi sklepu zabka;) rowniez polecialy! Trzymamy kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Smsy od zalogi zabki;) juz polecialy!! Blog niesamowity! Trzymamy kciuki

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-