powrót do strony głównej / back to main page

Krem z dyni.


  • 10





Szybki przepis na szybką i pyszną zupę.
Zupa aromatyczna i rozgrzewająca z mlekiem kokosowym i imbirem.

1. Spory kawałek dyni opróżniamy z pestek, kroimy w kawałki średniej wielkości i gotujemy(15 min )
razem z imbirem w malej ilości wody ( naprawdę małej, bo nie wyjdzie krem tylko woda, ) 
2. Blendujemy i dodajemy mleko kokosowe
3. Zostawiamy na gazie do zagotowania i doprawiamy: sól, pieprz,cukier, liść limonki, skórka z cytryny. Ja dodaje jeszcze duużo imbiru zblendowanego, opcjonalnie curry, chilli )
i ... GOTOWE :)

Zupę można ugotować na bulionie lub na kostce, ale chodzi o to żeby było szybko i prosto.
Koniecznie jako dodatek dodajemy kleks z śmietany i prażone płatki migdałów :)
( dla męża z podsmażonym boczkiem :) )
Można podać grzanki z serem lub czosnkiem.
Zupa jest pyszna aromatyczna i smakuje też dzieciom :)

SMACZNEGO :)
















 Pozdrawiam Kasie D. która parę lat temu "sprzedała" mi ten przepis :)
Kisses kochana :)


10 komentarzy:

  1. bardzo smaczna -jadlam CB

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam i kremy z dyni i z cukini- smacznie, zdrowo, kolorowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie jadlam zupy z dyni ale przepis zaintrygowal mnie takze pora to zmienic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj się tak zastanawiałam czy zupa krem z dyni jest zjadliwa.....w sumie to nie mialam pomyslu jak ją przyrządzić a tu prosze:) Jak na tacy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mam pytanie bez związku z postem, ale za to z którym się czaję od jakiegoś czasu ;-)
    Gdzie szukać takich krzeseł jak Twoje??? Zachorowałam na nie i wszystkie inne przestały mi się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z innej beczki, cos dla Vivki: http://www.monmonandbrunto.com/index.php?lang=1&main=63&sub=301&item=1037

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie jadłam, ale na niedzielę zrobię...dziękuję, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie jadłam, ale spróbuję....dzięki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie jadłam ,ale z chęcią spróbuję...dzięki za przepis, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. wczoraj robilam z kolezanka pyszna,nie oglysmy sie najesc CB

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-